Zapraszamy do udziału w weekendowym warsztacie:

Uwalnianie lęków i napięć poprzez ćwiczenia tybetańskiej jogi Tsa Lung

Joga ta jest zestawem prostych ćwiczeń tybetańskich, pozwalających uwolnić blokady energetyczne, odzyskać witalność i połączenie z własną naturą – praktyka ta posiada nie tylko aspekt fizyczny lecz również głęboki aspekt wewnętrzny.

Kurs poprowadzi Instruktor Ligmincha Polska Ryszard Adamiak

Miejsce i czas:

22-23 lutego 2020, Sala medytacyjna, ul. Niegolewskich, Poznań

 

Zapisy : Ewa Nowakowska, tel: 883 821 977

Program kursu:

Sobota 22 lutego godz. 10.00.-14.30.

Wprowadzenie do pięciu ćwiczeń Tsa Lung

Nauka 9 oczyszczających oddechów

Wykonanie poszczególnych ćwiczeń i wielokrotne ich powtórzenie, doświadczając uwolnienia blokad i zakłóceń wewnętrznego oddechu.

10.00.-11.30. I sesja

11.45.-12.45. II sesja

13.00.-14.30. III sesja

Niedziela 16 lutego godz. 9.00.-13.00.

Pogłębianie doświadczenia. Zastosowanie i pożytek z jogi Tsa Lung w codziennym życiu.

09.00.-10.00. I sesja

10.15.-11.30. II sesja

11.45.-13.00. III sesja

 

Kurs będzie odbywał się w 45 minutowych sesjach, wypełnionych przede wszystkim praktyką.

Sugerowana opłata za uczestnictwo w kursie 100 zł – dla osób w trudnej sytuacji możliwe zniżki bądź zwolnienie z opłaty.

Szczegółowy opis korzyści wynikających z praktyk.

Jeśli czujesz się wypalony wewnętrznie, fizycznie zmęczony i pozbawiony motywacji oraz energii do działania, uporczywie trapią Cię niepokojące myśli i lęki, nad którymi nie masz kontroli, widzisz przyszłość w negatywnych barwach, czujesz, że Twój umysł jest ociężały i mało kreatywny, łatwo ulegasz irytacji, a twoje relacje z samym sobą i otoczeniem są pełne napięcia, boisz się utraty pozycji i stanu posiadania to te proste kilkunastominutowe ćwiczenia zmienią stan Twojego umysłu i ciała.

Ćwiczenia Tsa Lung są praktyką rozwiniętą przez joginów tybetańskich. Jeszcze w XX wieku opis techniki ich wykonania był pilnie strzeżoną tajemnicą. Działanie ćwiczeń przejawia się na trzech poziomach:

- czysto fizycznym związanym z poprawą funkcjonowania mięsni i organów wewnętrznych, stabilizacji pracy mózgu, krążenia krwi, oddychania oraz metabolizmu

- uwolnieniem psychofizycznych blokad i traum, których ślady są zapisane w ciele człowieka napięć zakumulowanych w organizmie, pod wpływem stresujących sytuacji, traumatycznych przeżyć i sytuacji kryzysowych, które miały miejsce często w dalekiej przeszłości, a są źródłem cierpienia i braku równowagi na obecnym etapie życia.

- w płaszczyźnie duchowej ćwiczenia wspierają doświadczenie natury umysłu, która jest wolna od bieżących niepokojów i kryzysów. W doświadczeniu tym dotykamy istoty naszego istnienia w czysty sposób, co powoduje uwolnienie od ego, które jest źródłem wszystkich programów rujnujących szczęście w naszym życiu.

Korzyści płynące z ćwiczeń to lepsza koncentracja, klarowność, umysłu, uwolnienie od napięć, poczucie pełni i zdolności do działania, poprawa kreatywności, poprawa ogólnego stanu zdrowia, lepsza kontrola nad zachowaniami kompulsywnymi, poprawa relacji z otoczeniem, zbudowanie mocnej podstawy dla innych praktyk medytacyjnych poprawiających jakość życia.

Doświadczenie wielu praktykujących pokazuje, że opisane zmiany i poprawę funkcjonowania na płaszczyźnie zdrowotnej i mentalnej można uzyskać w bardzo krótkim czasie – przy konsekwentnym wykonywaniu ćwiczeń 20 minut dziennie, najlepiej rano, zazwyczaj już po kilku tygodniach zmiany w jakości życia są ewidentne – jest w nim więcej światła, radości i otwartości.

Kurs prowadzony przez Ryszarda Adamiaka da Ci wystarczające podstawy aby tego wszystkiego samodzielnie doświadczyć zmieniając swoje życie.

Przekaż dalej

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn